Mijn Onderlinge is een persoonlijke digitale omgeving waar uw verzekeringspolissen en facturen overzichtelijk op een rijtje staan. Op deze pagina vindt u uitleg over het gebruik van Mijn Onderlinge.
Wilt u gelijk naar Mijn Onderlinge? Klik dan op onderstaande button.
Toelichting voor ‘Mijn Onderlinge’
Lees hier meer over de mogelijkheden in ‘mijn onderlinge’.
Veelgestelde vragen
Heeft u vragen over Mijn Onderlinge? Neem dan een kijkje bij de veel gestelde vragen.
Ik kan niet inloggen
Het inloggen lukt niet. Vervelend! Heeft u hier aan gedacht?
Is uw relatienummer goed ingevuld?
Vul uw relatienummer in met alleen cijfers. Gebruik geen “.” of “,”.
Het relatienummer bestaat uit 8 cijfers, maar de ‘voorloopnullen’ zijn niet noodzakelijk.
Voorbeeld invullen gegevens: 00001234 of 1234
Zit u op de goede website?
Het komt voor dat geprobeerd wordt in te loggen op de website van een andere Onderlinge. Log altijd in rechtstreeks op MijnOnderlinge of via de website van OBM Wanneperveen.
Heeft u het juiste wachtwoord ingevuld?
Twijfelt u of u het juiste wachtwoord heeft ingevoerd? Klik dan op de optie “wachtwoord vergeten?” op het inlogscherm van Mijn Onderlinge. Na het invoeren van uw relatienummer én uw e-mailadres ontvangt u een e-mail met daarin de instructies voor het aanmaken van een nieuw wachtwoord.
Lukt het inloggen nog steeds niet?
Neem dan contact met ons op. We zullen samen met u kijken wat er misgaat.
Ik heb nog geen Mijn Onderlinge omgeving
Elke nieuwe klant ontvangt inloggegevens voor Mijn Onderlinge, tenzij u heeft aangegeven per post geïnformeerd te willen worden. Het kan even duren voor u de inloggegevens ontvangt. Deze inloggegevens kunnen in uw Ongewenste mail of spam terecht zijn gekomen. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact met ons op.
Ik wil mijn wachtwoord wijzigen
U kunt op ieder moment uw wachtwoord veranderen. Kies op de inlogpagina van MijnOnderlinge voor de optie “wachtwoord vergeten?”. Na het invoeren van uw relatienummer en e-mailadres ontvangt u een e-mail met daarin instructies voor het aanmaken van een nieuw wachtwoord.
Ik weet mijn wachtwoord niet meer
U kunt op ieder moment uw wachtwoord veranderen. Kies op de inlogpagina van Mijn Onderlinge voor de optie “wachtwoord vergeten?”. Na het invoeren van uw relatienummer en e-mailadres ontvangt u een e-mail met daarin instructies voor het aanmaken van een nieuw wachtwoord.
Ik wil mijn polissen liever per post ontvangen
Wilt u uw polissen toch liever per post ontvangen? Dat kan natuurlijk. Geeft het door via onze website of mail naar info@obmwanneperveen.nl. Telefonisch doorgeven kan ook. U bereikt ons op (055) 28 12 20
Kan ik mijn polissen digitaal en per post ontvangen?
Als u gebruik maakt van Mijn Onderlinge ontvangt u uw polissen niet meer per post. Het is niet mogelijk om uw polissen in Mijn Onderlinge én per post te ontvangen. U heeft keuze uit één van beide opties
Ontvang ik geen groene kaart meer?
Als u nu gebruik maakt van Mijn Onderlinge krijgt u voortaan uw groene kaart (internationaal verzekeringsbewijs) digitaal. Een digitale versie van de groene kaart volstaat als u onderweg bent. Dit geldt voor de meeste Europese landen. U kunt de digitale groene kaart zelf printen als u dat wenst. Ondanks dat we het nog steeds een groene kaart noemen, hoeft deze tegenwoordig niet meer groen te zijn.
Kan ik ook wijzigingen doorgeven of schades melden?
Via onze website kunt u schades en wijzigingen doorgeven. Om een schade te melden klikt u op “Schade melden” en vult u het formulier in. Om wijzigingen door te geven klikt u hier.
Ik wil mijn e-mail wijzigen
U kunt uw e-mailadres of overige persoonsgegevens wijzigen via het formulier op onze website.
Waar vind ik de polisvoorwaarden?
De voorwaarden van uw brandverzekering, zoals woonhuis-, opstal-, inboedel- en inventarisverzekering en verzekeringen van SOM kunt u bekijken bij “Downloads” op onze website. Verzekeringen die bij een andere maatschappij zijn ondergebracht, kunt u bij ons opvragen.